>> ANEK & HELLENIC δεν αντικαθιστούν τα πλοία που βγαίνουν σε ετήσια ακινησία με αποτέλεσμα να μένει μόνη της η ΝΕΛ στις γραμμές του Βορείου Αιγαίου.
Ορατό είναι το ενδεχόμενο η ΝΕΛ να μείνει άμεσα μόνη της στην εξυπηρέτηση της γραμμής Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη. Κι αυτό γιατί σύντομα αναμένεται να σταματήσει τα δρομολόγιά του το «Νήσος Χίος» για διάστημα 20 ημερών έως ένα μήνα, προκειμένου να πραγματοποιήσει την ετήσια ακινησία του. Το κεντρικό πρακτορείο της Hellenic Seaways στη Χίο δε γνωρίζει πότε ακριβώς θα πραγματοποιήσει την ετήσια ακινησία του το «Νήσος Χίος», ωστόσο προβλέπεται αυτό να γίνει σύντομα. Την ίδια στιγμή, στην ηλεκτρονική σελίδα τής ΑΝΕΚ είναι αδύνατο να γίνει κράτηση για τη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη, μια και η επιλογή αυτή δεν υπάρχει. Η εταιρεία επισήμως δεν έχει ανακοινώσει την αποδρομολόγηση του «Λισσός», ωστόσο κοινή πεποίθηση ακτοπλοϊκών κύκλων είναι πως το πλοίο έχει φύγει οριστικά από τη γραμμή.
Το «Λισσός» βγήκε σε ετήσια ακινησία στις 15 Νοεμβρίου, η οποία ολοκληρώνεται στις 13 Ιανουαρίου. Για τους δύο μήνες που μεσολάβησαν, η ΑΝΕΚ δεν αντικατέστησε το «Λισσός», προκειμένου να μειώσει τις ζημιές που συνεπάγεται η εξυπηρέτηση της γραμμής το χειμώνα.
Χωρίς αντικατάσταση
Στο παρελθόν, τόσο η ΑΝΕΚ όσο και η Hellenic Seaways, φρόντιζαν να αντικαθιστούν τα πλοία τους όταν έβγαιναν σε ετήσια ακινησία, διότι ήθελαν να προσφέρουν σταθερά εναλλακτικές λύσεις μεταφοράς στο επιβατικό κοινό αλλά και στους μεταφορείς. Τα παραπάνω θα έχουν ως αποτέλεσμα, έστω και για μικρό χρονικό διάστημα, η γραμμή να εξυπηρετείται μόνο από τα πλοία τής ΝΕΛ «Μυτιλήνη» και «European Express». Θα είναι η πρώτη φορά μετά από πέντε χρόνια που η ΝΕΛ θα μείνει μόνη της στη γραμμή. Να θυμίσουμε πως η Hellenic Seaways μπήκε στην κύρια γραμμή του βορείου Αιγαίου στις 17 Σεπτεμβρίου τού 2005. Αρχικά είχε δρομολογηθεί το «Νήσος Μύκονος», το οποίο στη συνέχεια αντικαταστάθηκε από το «Νήσος Χίος».
Το «Λισσός» ήρθε ως προσωρινή λύση στη γραμμή μετά το ατύχημα του «Θεόφιλος» στις Οινούσσες το καλοκαίρι τού 2008. Συγκεκριμένα, τα δρομολόγια του «Λισσός» ξεκίνησαν τον Ιούλιο του 2008. Το πλοίο ήταν παροπλισμένο και στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη η ΑΝΕΚ βρήκε μια χρυσή ευκαιρία για να παρατείνει την αξιοποίησή του. Το «Θεόφιλος» δεν επέστρεψε ποτέ στη γραμμή, με αποτέλεσμα το «Λισσός» να παραμείνει για περισσότερο από δυόμισι χρόνια.
Το «Λισσός» βγήκε σε ετήσια ακινησία στις 15 Νοεμβρίου, η οποία ολοκληρώνεται στις 13 Ιανουαρίου. Για τους δύο μήνες που μεσολάβησαν, η ΑΝΕΚ δεν αντικατέστησε το «Λισσός», προκειμένου να μειώσει τις ζημιές που συνεπάγεται η εξυπηρέτηση της γραμμής το χειμώνα.
Χωρίς αντικατάσταση
Στο παρελθόν, τόσο η ΑΝΕΚ όσο και η Hellenic Seaways, φρόντιζαν να αντικαθιστούν τα πλοία τους όταν έβγαιναν σε ετήσια ακινησία, διότι ήθελαν να προσφέρουν σταθερά εναλλακτικές λύσεις μεταφοράς στο επιβατικό κοινό αλλά και στους μεταφορείς. Τα παραπάνω θα έχουν ως αποτέλεσμα, έστω και για μικρό χρονικό διάστημα, η γραμμή να εξυπηρετείται μόνο από τα πλοία τής ΝΕΛ «Μυτιλήνη» και «European Express». Θα είναι η πρώτη φορά μετά από πέντε χρόνια που η ΝΕΛ θα μείνει μόνη της στη γραμμή. Να θυμίσουμε πως η Hellenic Seaways μπήκε στην κύρια γραμμή του βορείου Αιγαίου στις 17 Σεπτεμβρίου τού 2005. Αρχικά είχε δρομολογηθεί το «Νήσος Μύκονος», το οποίο στη συνέχεια αντικαταστάθηκε από το «Νήσος Χίος».
Το «Λισσός» ήρθε ως προσωρινή λύση στη γραμμή μετά το ατύχημα του «Θεόφιλος» στις Οινούσσες το καλοκαίρι τού 2008. Συγκεκριμένα, τα δρομολόγια του «Λισσός» ξεκίνησαν τον Ιούλιο του 2008. Το πλοίο ήταν παροπλισμένο και στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη η ΑΝΕΚ βρήκε μια χρυσή ευκαιρία για να παρατείνει την αξιοποίησή του. Το «Θεόφιλος» δεν επέστρεψε ποτέ στη γραμμή, με αποτέλεσμα το «Λισσός» να παραμείνει για περισσότερο από δυόμισι χρόνια.
kounoupi.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου