Σάββατο 11 Ιουνίου 2011

ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΖΕΙ Ο ΝΟΧ


Με τίτλους όπως «Χατζηθεοδώρου εκτός ορίων» και «Δυναμικές μεταγραφές από την ομάδα πόλο της Χίου», υποδέχθηκαν την είδηση της ολοκλήρωσης της μεταγραφής του κορυφαίου έλληνα πολίστα  Θ.Χαζτηθεοδώρου οι αθλητικές ιστοσελίδες και εφημερίδες. Ο ίδιος ο πολίστας σε δηλώσεις του ανέφερε ότι θα προσφέρει τα μέγιστα προκειμένου η Χίος να διεκδικήσει ένα τρόπαιο.
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΟ Gazzetta.gr
«Πριν από λίγες ώρες ολοκληρώθηκε η μεταγραφή. Όλα πήγαν όπως επιθυμούσα εγώ αλλά και η Χίος. Ελπίζω η συνεργασία μας να είναι πέρα ως πέρα επιτυχημένη σε όλα τα επίπεδα», σχολιάζει στο gazzetta.gr ο Θοδωρής Χατζηθεοδώρου, ο οποίος δεν έκρυψε ότι ήθελε να μείνει στην Παρτιζάν.

«Ήθελα να παραμείνω στην Παρτιζάν, όμως λόγω του λιμενικού έπρεπε να επιστρέψω. Όλο αυτό το διάστημα είχα επαφή με τους ανθρώπους της Χίου. Ήταν η μοναδική ομάδα που μου έκανε πρόταση και τη δέχθηκα. Περίμενα μια κρούση από τον Ολυμπιακό, δεν έγινε και γι’ αυτό το λόγο υπέγραψα. Είμαι πολύ χαρούμενος γι’ αυτή την εξέλιξη και θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον πρόεδρο και τον προπονητή, που είπε τα καλύτερα για μένα. Το μόνο που μπορώ να υποσχεθώ είναι ότι θα κάνω το καλύτερο δυνατό και θα ξεπεράσω τα όριά μου. Πλέον οι προσδοκίες είναι υψηλές και ελπίζουμε ότι μετά το 1990, όπου η ομάδα κατέκτησε το Κύπελλο, θα μπορέσει να διεκδικήσει ξανά ένα τίτλο».

Το τοπίο στο ελληνικό πρωτάθλημα διαμορφώνεται, ο ίδιος όμως συνεχίζει να διατηρεί χαμηλούς τόνους τονίζοντας πως «ένας αθλητής δεν μπορεί να αλλάξει μια ομάδα. Σημασία έχει το σύνολο. Είδαμε ότι ο Ολυμπιακός ήταν και παραμένει το Νο1 φαβορί και αυτό θα προσπαθήσει να κάνει και του χρόνου. Ο Ολυμπιακός, η Βουλιαγμένη, ο Πανιώνιος και ο Παναθηναϊκός αναμένεται να είναι οι ομάδες που θα πρωταγωνιστήσουν, ελπίζουμε ότι η Χίος θα μπει «σφήνα» και θα φτάσουμε σε ένα επίπεδο που θα μπορούμε να διεκδικήσουμε κάτι. Ακόμη, όμως είναι πολύ νωρίς. Δεν ξέρουμε ακόμη το ρόστερ. Τότε θα μπορούμε να θέσουμε τους στόχους».

«Μακάρι να γίνουμε ξανά συμπαίκτες»

Οι νησιώτες κινούνται και για την απόκτηση του Αντώνη Βλοντάκη, μεταγραφή που αν ολοκληρωθεί τελικά θα δυναμώσει ακόμη περισσότερο την ομάδα. «Ο Αντώνης ήταν από τους ανθρώπους που με στήριξε περισσότερο από όλους. Πήρε μια απόφαση μαζί με τα υπόλοιπα παιδιά, την οποία την τήρησε και γι’ αυτό είναι εκτός αγώνων για τρεις μήνες. Του έχει λείψει το πόλο, οι προθέσεις του είναι γνωστές και είναι θετικό το ότι είναι ορεξάτος. Εγώ το εύχομαι, θα είναι ευχάριστο να είμαστε ξανά συμπαίκτες. Δύο τέτοια ονόματα θα προκαλέσουν έντονο ενδιαφέρον τόσους στους φιλάθλους όσο και στα νέα παιδιά, ώστε να ακολουθήσουν το άθλημα», τονίζει.

«Άξιοι συγχαρητηρίων»

Φυσικά, η ερώτηση για τον Ολυμπιακό ήταν αναπόφευκτη. «Έχω συχνή επαφή με τα παιδιά, δέχθηκα από όλους συγχαρητήρια και ανταπέδωσα για την κατάκτηση του Κυπέλλου. Ουδέποτε τους αντιμετώπισα σαν συναθλητές και συμπαίκτες μου, αλλά ως μέλη της οικογένειάς μου. Χαίρονται με τη χαρά μου κι εγώ χαίρομαι με όποια χαρά μπορούν να έχουν. Είναι άξιοι συγχαρητηρίων. Μόνο εκείνοι… Εύχομαι το Σάββατο να κατακτήσουν και το πρωτάθλημα. Πρέπει να βρεθούν διέξοδοι και λύσεις, ώστε να μην διαλυθεί αυτή η ομάδα. Να κρατήσουν τους παίκτες. Ο Ολυμπιακός είναι το πιο ιστορικό σωματείο που υπάρχει κι έτσι πρέπει να παραμείνει», είπε χαρακτηριστικά.

«Τώρα διακοπές»

Έχοντας βρει πλέον τη «στέγη» που θα τον φιλοξενήσει επόμενη περίοδο και τη δυνατότητα να χαρεί τον ελληνικό ήλιο ο «Τεό» αρχίζει από σήμερα τις διακοπές του, τρέχοντας να προλάβει το χρόνο, αφού οι υποχρεώσεις θα αρχίσουν σύντομα, λόγω και του LEN Trophy. «Έχει ξεκινήσει το καλοκαίρι. Τώρα που τελείωσε το θέμα του συμβολαίου μου είναι ώρα για διακοπές. Είμαι χαρούμενος που είμαι πίσω στην Ελλάδα. Είμαι πολύ κουρασμένος και θα κοιτάξω να εκμεταλλευθώ κάθε μέρα».
  TVPATRIDA.GR

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου